Nákup osobních ochranných pracovních prostředků – oděv, prádlo , obuv a pracovní rukavice pro Vojenský veterinární ústav Hlučín.

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Nákup osobních ochranných pracovních prostředků – oděv, prádlo , obuv a pracovní rukavice pro Vojenský veterinární ústav Hlučín.

Contracting authority

Ministerstvo obrany

NEN system number

N006/22/V00024628

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Termination of performance

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P22V00024628

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

otevřená výzva

Type

Public supply contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

20. 09. 2022 08:29

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

07. 10. 2022 09:00

Contact Person of the Contracting Authority


Name

Dana

Surname

Koligová

EMAIL

koligovad@army.cz

Phone 1

+420 973487325

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Nákup osobních ochranných pracovních prostředků – oděv, prádlo , obuv a pracovní rukavice pro Vojenský veterinární ústav Hlučín. Předmět a vymezení plnění zakázky: Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (VZMR) k zabezpečení nákupu osobních ochranných pracovních prostředků – oděv, prádlo , obuv a pracovní rukavice pro Vojenský veterinární ústav Hlučín – množství a popis – viz. přílohy č. 1, 2, 3, 4 , 5 a 6. Nákup bude proveden podle požadavků zadavatele na základě uzavřené jednorázové kupní smlouvy s vítězným účastníkem. Dodavatel zajistí dodávku požadovaného materiálu na základě písemné kupní smlouvy nejpozději do 9.12.2022 včetně fakturace. Požadavky: Účastník formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ, odst.1, odst. 2 pís. a) výpis z obchodního rejstříku a živnostenského rejstříku. Dále vyplnění cenové nabídky v tabulce – viz. příloha č. 2 Jako přílohu č. 3 vložit projednaný a případně upravený návrh KS, kterou podepíše osoba oprávněná jednat za společnost účastníka. Dále požadujeme prohlášení dodavatele - viz. příloha č. 6 - Čestné prohlášení dodavatele k sociálně odpovědnému plnění veřejné zakázky v souladu s Usnesením vlády ČR č. 531 z 24. 7. 2017, o Pravidlech uplatňování odpovědného přístupu při zadávání veřejných zakázek a nákupech státní správy a samosprávy. Dále předložit seznam významných zakázek v AČR, popř. ve zdravotnictví za poslední 3 roky – reference. Dále předložit vzorky jednotlivých sortimentů zboží k provedení komisionálního posouzení vzhledu a kvality. Vzorky předložit – viz. uvedeno níže. Požadujeme, aby oděvy byly šité na míru na základě Vašeho osobního měření velikostí u zaměstnanců v místě sídla zadavatele. V případě nesplnění uvedených podmínek bude s vítězem soutěže řešeno odstoupení od kupní smlouvy. Požadované přílohy předložit ve formátu PDF. Požadované doklady prokazující - výpisy z obchodního (živnostenského) rejstříku nesmějí být starší 3 měsíců od data vyhlášení VZMR. Další požadavky na dodavatele: 1. Dodavatel musí mít zkušenosti s výrobou a dodávkami požadovaného materiálu zejména pro zdravotnický personál, má vlastní katalog sortimentu, garantuje vysokou kvalitu zboží. 2. Dále požadujeme uvedení referencí o prováděných dodávkách obdobného plnění. 3. Požadujeme možnost výměny nevhodného velikostního sortimentu. 4. Požadujeme na uvedený sortiment zboží předložit vzorky a to vždy v 1 kusu nebo páru pro provedení komisionálního posouzení kvality. Vzorky předložit do 3.10.2022 do 12.00 hod. a to poštou nebo osobně kontaktním osobám: p. Bc. Rostislav Ryška tel.: 973 487 336, 737 253 306. Předání vzorků dojednat 3 dny před termínem předložení. Předkládané vzorky označit na obalovém materiálu „ VZMR – VZORKY-NEOTEVÍRAT“! Posouzení vzorků bude provedeno nejpozději do 7.10.2022 komisí stanovenou ředitelem. Po vyhodnocení VZMR budou neúspěšnému účastníkovi vzorky vráceny zpět. Vítězi budou vráceny po ukončení dodávky zboží. 5. Doba pro příjem nabídek cestou ET NEN končí dne 7.10.2022. Doba a místo plnění: Do 9.12.2022 (podle požadavků zadavatele) včetně fakturace. Převzetí zboží bude provedeno v sídle zadavatele.

Code from the NIPEZ code list

18300000-2

Name from the NIPEZ code list

Prádlo a oděvní součásti

Main place of performance

Moravskoslezský kraj

Code from the CPV code list

18300000-2

Name from the CPV code list

Prádlo a oděvní součásti

SUBJECT-MATTER NAME

Prádlo a oděvní součásti

Text field for describing the place of performance

Vojenský veterinární ústav Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín

Subject-Matter Items


No records to be displayed in this list.

Place of Performance


CZ080Moravskoslezský kraj

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail20. 11. 2024 10:18Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail01. 12. 2022 09:40Uveřejnění účastníků
Detail01. 12. 2022 09:40Uveřejnění výsledku
Detail19. 10. 2022 13:34Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele
Detail13. 10. 2022 10:49Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail20. 09. 2022 12:05Uveřejnění zadávacích podmínek
Detail20. 09. 2022 12:04Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail20. 09. 2022 08:29Uveřejnění zadávacích podmínek