Nákup osobních ochranných pracovních prostředků – oděv, prádlo , obuv a pracovní rukavice pro Vojenský veterinární ústav Hlučín.
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Nákup osobních ochranných pracovních prostředků – oděv, prádlo , obuv a pracovní rukavice pro Vojenský veterinární ústav Hlučín.
Contracting authority
Ministerstvo obranyNEN system number
N006/22/V00024628
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Termination of performance
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P22V00024628
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
otevřená výzva
Type
Public supply contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
20. 09. 2022 08:29
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
07. 10. 2022 09:00
Contact Person of the Contracting Authority
Name
Dana
Surname
Koligová
koligovad@army.cz
Phone 1
+420 973487325
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Nákup osobních ochranných pracovních prostředků – oděv, prádlo , obuv a pracovní rukavice pro Vojenský veterinární ústav Hlučín. Předmět a vymezení plnění zakázky: Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (VZMR) k zabezpečení nákupu osobních ochranných pracovních prostředků – oděv, prádlo , obuv a pracovní rukavice pro Vojenský veterinární ústav Hlučín – množství a popis – viz. přílohy č. 1, 2, 3, 4 , 5 a 6. Nákup bude proveden podle požadavků zadavatele na základě uzavřené jednorázové kupní smlouvy s vítězným účastníkem. Dodavatel zajistí dodávku požadovaného materiálu na základě písemné kupní smlouvy nejpozději do 9.12.2022 včetně fakturace. Požadavky: Účastník formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ, odst.1, odst. 2 pís. a) výpis z obchodního rejstříku a živnostenského rejstříku. Dále vyplnění cenové nabídky v tabulce – viz. příloha č. 2 Jako přílohu č. 3 vložit projednaný a případně upravený návrh KS, kterou podepíše osoba oprávněná jednat za společnost účastníka. Dále požadujeme prohlášení dodavatele - viz. příloha č. 6 - Čestné prohlášení dodavatele k sociálně odpovědnému plnění veřejné zakázky v souladu s Usnesením vlády ČR č. 531 z 24. 7. 2017, o Pravidlech uplatňování odpovědného přístupu při zadávání veřejných zakázek a nákupech státní správy a samosprávy. Dále předložit seznam významných zakázek v AČR, popř. ve zdravotnictví za poslední 3 roky – reference. Dále předložit vzorky jednotlivých sortimentů zboží k provedení komisionálního posouzení vzhledu a kvality. Vzorky předložit – viz. uvedeno níže. Požadujeme, aby oděvy byly šité na míru na základě Vašeho osobního měření velikostí u zaměstnanců v místě sídla zadavatele. V případě nesplnění uvedených podmínek bude s vítězem soutěže řešeno odstoupení od kupní smlouvy. Požadované přílohy předložit ve formátu PDF. Požadované doklady prokazující - výpisy z obchodního (živnostenského) rejstříku nesmějí být starší 3 měsíců od data vyhlášení VZMR. Další požadavky na dodavatele: 1. Dodavatel musí mít zkušenosti s výrobou a dodávkami požadovaného materiálu zejména pro zdravotnický personál, má vlastní katalog sortimentu, garantuje vysokou kvalitu zboží. 2. Dále požadujeme uvedení referencí o prováděných dodávkách obdobného plnění. 3. Požadujeme možnost výměny nevhodného velikostního sortimentu. 4. Požadujeme na uvedený sortiment zboží předložit vzorky a to vždy v 1 kusu nebo páru pro provedení komisionálního posouzení kvality. Vzorky předložit do 3.10.2022 do 12.00 hod. a to poštou nebo osobně kontaktním osobám: p. Bc. Rostislav Ryška tel.: 973 487 336, 737 253 306. Předání vzorků dojednat 3 dny před termínem předložení. Předkládané vzorky označit na obalovém materiálu „ VZMR – VZORKY-NEOTEVÍRAT“! Posouzení vzorků bude provedeno nejpozději do 7.10.2022 komisí stanovenou ředitelem. Po vyhodnocení VZMR budou neúspěšnému účastníkovi vzorky vráceny zpět. Vítězi budou vráceny po ukončení dodávky zboží. 5. Doba pro příjem nabídek cestou ET NEN končí dne 7.10.2022. Doba a místo plnění: Do 9.12.2022 (podle požadavků zadavatele) včetně fakturace. Převzetí zboží bude provedeno v sídle zadavatele.
Code from the NIPEZ code list
18300000-2
Name from the NIPEZ code list
Prádlo a oděvní součásti
Main place of performance
Moravskoslezský kraj
Code from the CPV code list
18300000-2
Name from the CPV code list
Prádlo a oděvní součásti
SUBJECT-MATTER NAME
Prádlo a oděvní součásti
Text field for describing the place of performance
Vojenský veterinární ústav Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín
Subject-Matter Items
Place of Performance
CZ080 | Moravskoslezský kraj |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
20. 11. 2024 10:18 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
01. 12. 2022 09:40 | Uveřejnění účastníků | |||
01. 12. 2022 09:40 | Uveřejnění výsledku | |||
19. 10. 2022 13:34 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele | |||
13. 10. 2022 10:49 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
20. 09. 2022 12:05 | Uveřejnění zadávacích podmínek | |||
20. 09. 2022 12:04 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
20. 09. 2022 08:29 | Uveřejnění zadávacích podmínek |